quinta-feira, 15 de maio de 2008

Oh lord...vamos lá...estou a contar contigo.

Oh lord, wont you buy me a mercedes benz ?
My friends all drive porsches,
I must make amends.
Worked hard all my life
time, no help from my friends,
So lord, wont you buy me a mercedes benz ?

Oh lord, wont you buy me a color tv ?
Dialing for dollars is trying to find me.
I wait for delivery each day until three,
So oh lord, wont you buy me a color tv ?

Oh lord, wont you buy me a night on the town ?
Im counting on you, lord, please dont let me down.
Prove that you love me and buy the next round,
Oh lord, wont you buy me a night on the town ?

Everybody!
Oh lord, wont you buy me a mercedes benz ?
My friends all drive porsches, I must make amends,
Worked hard all my lifetime, no help from my friends,
So oh lord, wont you buy me a mercedes benz ?
Thats it!

Janis Joplin


Este é o Macaquinho de hoje, um macaquinho clamado sob a forma de prece, uma prece bradada aos céus pela boca de todos nos…
Sim, porque todos nós temos macaquinhos no sótão!

3 comentários:

Anónimo disse...

Não acredito... Ainda não postou.
Estou na net hoje direto...
Mas ainda estou sem em casa!!
Na lan... bom, na lan acabou a hora e nem me despedi. Desculpa!!
Tomei um susto quando acabou..

Menina Ochoa disse...

Epa dedica-te a pedir ao Pai Natal... lol! Talvez se pedires a mais gente tenhas o mercedes!lol

Thaís Machado disse...

janis! sempre!!!!!